Det har svackat...

I mitt skrivande menar jag då. Resten har faktiskt fungerat ganska bra.
Är fortfarande allmänt seg och omotiverad till mycket som inte har med träning att göra. Om jag fick skulle jag spendera varje dag i gymmet men realtistiskt sett fungerar det inte så.

Har spenderat hela påskhelgen på jobbet, vilket visserligen har varit trevligt. Det är inte lika mycket personal på helgerna och så blir det automatiskt en lugnare stämning vilket är underbart skönt. Samarbetet blir dessutom mycket bättre när de tinte är lika många kockar...

Har två utav fem pass haft en svans, en ny kollega. Vilket har varit riktigt roligt, jag blir bara fruktansvärt trött i skallen. I lördags när jag kom hem somnade jag som en stock och sov nog i 11 timmar, söndagen likaså. Man blir trött av att tänka och prata.

Ikväll stämplar jag ut för denna helg, och är ledig i hör och häpna... 34 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0