Träningsvärk it is!

Kan ju säga att jag har en härlig träningsvärk i nästan hela kroppan, benen märker man ju av lättast eftersom man anvönder de till så gott som varenda rörelse man gör. Sätta sig och ställa sig upp är de oskönaste rörelserna just nu. Men det är ändåä skönt på ett sätt.

Strax dags att åka till jobbet, ska först förbi ett närbeläget centrum och handla en ny termosmugg, min ena har gått sönder så jag behöver en ny. Och börja kolla på en ny höstjacka. Har hittat en modell jag skulle vilja ha men jag tycker att den är lite för dyr, vet ju inte om jag kommer kunna ha den nästa höst också, men troligtvis kommer jag väl kunna de så det kanske är värt att lägga 1000 kr på en jacka?
Denna vill jag ha, eller en liknande i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0