Tajm to wörk

Snart dags att åka till jobbet igen, avbokade träningen nu på förmiddagen för jag kände att jag inte hinner duscha och äta lunch på 25 minuter. Så jag har handlat ägg istället så jag får frukost i några dagar.

Ska bara jobba ett kvällspass idag, vad jag vet om nu i alla fall. Skulle kunna köra ett nattpass också men det kanske inte saknas folk.

Har lagt ut fyra nya auktioner på tradera, med lite kläder som jag växt ur, hoppas någon är intresserad av de. Vinterjackan borde någon vilja ha, och Haremsjeansen också. Får se det är en vecka kvar tills de är slut.
Näe känner att detta inlägg blir väldigt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0