Sjukgymnastik

Har bokat tid till en sjukgymnast, det har ja ginte berättat va?
Min axel har ju bråkat ett tag, likaså min höft. Så nu har jag bokat tid till en sjukgymnast på jobbet som ska få titta på mina problem och ge mig tips på hur jag kan få bukt på de. Så på måndag ska jag dit och bli klämd på, få ett gäng övningar för både styrketräning och stretchning. Ska nog bli bra det här, i slutändan.
Lär göra ont det tror jag verkligen!
Ska nog boka in mig på en massage någonstans också, är fruktansvärt stel i hela kroppen och har knutor och knotor överallt, hittat en Thai-massage-studio som var billig, får läsa på om studion och kanske boka tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0