Nytt kylskåp!

Kl 08.10 ringde min telefon imorse, svarar i sömntöcknet.
"Aaa det är Yennie"
"Hej det är Anders med kylskåpet. Är du hemma?"
Jag-"Mmm, jag är hemma"
Anders-" Vad bra, jag kommer med kylskåpet om ungefär tjugo minuter, tömmer du överskåpet så länge?"
Jag-"Jag tror det redan är tomt"
Anders-"Vad bra, ses snart"

Då var det bara att hoppa upp pch klä sig, stänga in katterna och röja lite så de kommer förbi och fram.
Men nu har jag en ny kyl/frys. Det blev en ny frys också för de satt ihop. Great!
Det jag saknar i kylskåpet är "ägghållare", ni vet sådan ställning där man kan ha äggen istället för i kartongen. Men den klarar man sig ju utan, hellre det är utan kylskåp.

Jag tror nog att frysen blev lite större än den förra, alltid bra. Då får man plats med mer frysvaror, slipper åka och storhandla så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0