Nästan nyvaken

Sov ganska länge idag, vid 16- tiden gick jag upp. Man hade vaknat redan 12.30 en göll inte på att kunna somna om då heller men kände mig väldigt trött fortfarande så tillslut somnade jag om.
Och nu är jag fortfarande fruktansvärt trött, ligger i soffan och fryser, trötthetstecken nummer ett. Blir nog tidigt i säng idag, ordna något att äta och sen är det nog dags att krypa ner snart igen.
Natten på jobbet var lugn så jag kunde plugga lite franska, eller plugga och plugga, skriva ner lite olika fraser och ord som jag redan lyssnat på några gånger men nu ska de bara fastna också.

Undrar om jag hinner med min träning imorgon bitti, känns som lite tajt med tid, måste fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0