MEN CHIPPEN!!

Kommer bli galen på honom snart! Får men verkligen vara på petig när det gäller kattsand? Han vägrar gå på "lådan" med den sanden jag har nu, så jag måste försöka hitta en annan sand som det inte gör något som den skulle komma ned i toaletten. Vill ju inte få stopp bara för att katten är kräsen.
Cosmos bryr sig inte om sanden, men Chippen kissar på alla möjliga andra ställen, och jag har verkligen tröttnat på att torka kiss hela tiden.
Det är svårt att veta när han är kissnödig, så när jag tror att snart borde han gå och uträtta sina behov stänger jag in mig med honom i badrummet och lyfter upp honom på "lådan" ända tills han göra något, men han vill liksom inte gå på lådan, utan jag "tvingar" honom när jag kyfter upp honom hela tiden. Stackarn kommer ju få men för livet. Nej idag måste jag hitta en ny sand så jag kan få honom att bli Toalett-tränad nångång.

Det är nästan så jag givit upp på toaletträningen men nu ger jag en annan sand en chans, annars blir det nog en paus gissar jag på.  Eller så fortsätter jag tills Cosmos är helt tränad och får försöka träna Chippen samtidigt och tillslut kanske ta till den vanliga lådan igen. Men det vore inte kul, det är ju lådan jag vill slippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0