Söndag, vilodag...

Mja idag ska det ju vara vilodag, så jag tog tillvara på det och skippade gymmet men däremot blev det promenad till och från bror vilket är 6 km sammanlagt. Så vila och vila, tog ju sovmorgon eftersom jag var hemma mitt i natten igår, så jag hann inte till klassen jag skulle gått på. Så promenad i solen fick det bli, riktigt härligt var det är komma ut i skogen och känna lukten av blåbärsris och skog. Mysigt!


Hjälpte L med att slinga håret, ammoniak upp i näsan. Mindre mysigt, men snygg blidde hon. Lilla E blev gosig lagom tills jag skulle gå hem. Så i dörren säger E snart 5 år- "Puss puss faster, ses en annan dag". Lille plutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0