Mys i skogen

Har varit hemma hos S i skogen idag. Mysigt mysigt. Blev upphämtad nästan hemma för att S skulle få övningsköra lite. Sen åkte vi hem till henne och började med maten, ugnsbakade grönsaker med kotlett och bea. Mums!

Vi tittade på en film som hette Tretton, en riktigt hemsk film. Om en ung tjej som kommer i fel umgänge.

Sen blev det Bingolotto, ingen vinst tyvärr. Berättade jag att jag fick visa leg när jag köpte Bingolotterna? Kors i taket, synd att bilden är så gammal och ful. Det är mitt första legitimation jag ordnade när jag var 17 tror jag.
Såg precis att det gått ut i datum också, oops! Dags att ordna nytt, tur att jag har företagslegitimationen som är giltig i två år till.
Nu fick jag en uppgift tydligen. Gå till farbror polisen kanske och ordna leg där, slipper man fota sig någon annanstans och fylla i massa papper och böka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0