Snart semester!

Nu är det bara 9 arbetspass kvar tills jag går på semester. Lovely!
Längtar verkligen, den är så välbehövlig!
Förhoppningsvis är det 13 dagar kvar tills jag åker till Tunisien igen, säger förhoppningsvis eftersom jag inte har bokat än. Resorna är så fruktansvärt dyra tycker jag, så jag försöker vänta så länge som möjligt, vill helst boka ett charterpaket, men just nu är det billigast att boka var för sig. Vill gärna bo direkt på stranden också så det bara är att dra på sig bikinin och gå utanför dörrarna. Skulle vara skönt.
Det hotellet jag skulle vilja bo på kostar 5700 kr, jag tycker det är för dyrt, speciellt när man ska åka om knappt två veckor.
Får väl se vart jag hamnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0