Sådär

Nu har även denna dag sprungit förbi.
Startade dagen i Liljeholmen där min kusin skulle ta studenten, så där var jag innan klockan hunnit slå 10.00.


Där kommer hennes klass springandes. De fick en väldigt lång springtur dit vi stog. Eller väldigt lång ska jag inte säga, typ 50-70 meter, så den första klassen som sprang ut klarade bara av att springa halva vägen sen blev det för mycket med klackar och alkohol. Resten tog det lite lugnare i början sen kom spurten.

Efter studentfirandet åkte jag vidare för lunch i ett köpcentra, och jag skulle inte shoppa något eftrsom jag känner mig lite pank. MEN! Jag kom hem med tre par nya skor, ta 3 betala för 2 så lite bra var det. 
                          

Och så hittade jag någon kjol, ett linne och ett par capritights, 30% rabatt, kostade cirkus 150 kr sammanlagt. Kjolen och linnet tänkte jag ha till och från stranden på semestern, så inga skitsnygga plagg, mer bekväma.
Sen hittade jag en sport-BH och en vanlig BH men inte lika mycket rabatt. Så där skar det lite i hjärtat, men sådant som alltid behövs.

Linnet är randigt och kjolen är helvit med fickor på sidorna.

 

 



Vad gjorde jag sen, jo gissa?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0