Midsommarfirande

Lite african-style.
Tog inga bilder förutom på lilltjejen när hon lekte. Så tyvärr bjuder jag inte på några. Jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder.

Blev ju medbjuden till U-V för att umgås med min systers familj och kompisar till de, eller till den manliga delen egentligen. Det grillades lamm, smakade aldrig på det vilket jag ångrar nu. Det såg riktigt gott ut. Det dansades, skrattades och snackades.
Enligt grabbarna dansar jag jättebra, medans det känns som att jag gungar lite från sida till sida. Men det tycker inte de. Kan inte påstå att jag brukar dansa till afrikansk musik speciellt ofta att jag hittat mitt "gung" när den musiken kommer på. Mycket skaka rumpa, höfter och snurra runt så det ser ut som om man bara skojar.



Det var hos trummisen i helröd tröja jag var igår. Lee, som är medlem i Urkraft som är någon förening med dans och musik från bland annat afrika. De brukar uppträda i parker och liknadne under sommaren, så kika in på deras hemsida om ni vill se det LIVE, helt otroligt!
Urkraft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0