Känner mig lat

Känner mig frukansvärt lat när jag har en svans på jobbet, det är jätteroligt men jag känner mig så lat. Jag ska ju föröska att göra så lite som möjligt, det är inte så lätt alla gånger. Jag tror att jag gjort ganska bra ifrån mig idag. Ställde mig och vek tvättlappar medans nya kollegan jobbade. Men men, något fick jag ju göra i alla fall.

Ska alldeles strax gå och lägga mig, är otroligt trött nu för tiden känner jag.
Har inte bestämt mig för om jag ska upp och träna imorgon innan jobbet eller om jag ska sova, skulle behöva sova eftersom jag inte får sova ut förrens på tisdag nästa gång. Får se hur pigg och glad jag är när klockan ringer imorgon, väskan är i alla fall så gott som packad om jag skulle vara pigg. Däremot är det snart beach 2011, då ska man ju vara fit och det blir man inte om man ligger och sover.
Fina linjer där emellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0