Dag 1 av 5

Snart börjar arbetsdag 1 av 5. Känns tungt att jag ska jobba 5 dagar på raken, men det ska väl fungera som det brukar göra.
Har tagit på mig ett extrapass i helgen, lite extra kosing i plånkan nästa månad.
Nu är det även bara 7 arbetspass kvar till semestern!
10 dagar kvar tills jag åker till Tunisien.

Bokade resan igår, tog typ sista flygstolen så det var tur att jag inte väntade längre. Resan fick jag för 4300 kr, sen tillkom det hotellkostnad för A. Vi ska ligga och steka på stranden varje dag, ut och promenera runt i omgivningarna på eftermiddagen/kvällen. Härligt ska det bli! Gå barfota i sanden på stranden. Mysigt!!

Nu måster jag ordna frukost, ska börja röra mig till jobbet om en timme. Ska ha en svans efter mig idag, så troligtvis blir det en lugn dag för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0