Börjat packa lite smått.

Ni kanske tycker att det är lite tidigt, och ja så kan det vara. Det är ju 5 dagar kvar tills jag ska åka.
Har börjat packa sådant jag vet att jag inte kommer använda, som solskyddskräm. Ska packa ner biljetten också, annars är risken att jag glömmer den. Det vore olyckligt.

Hade lite tid att spendera mellan jobb och träning igår, gissa vad jag gjorde?
Jo shoppade! Det är inte meningen att jag ska spara pengar verkar det som.
Köpte iofs "bara" saker jag behöver förutom en neccesär. Men den passar bra att fylla med massa inför resan.
Köpte också den nya deon Nivea Black/White, ska de hur den fungerar. Har inte så mycket problem av fläckar som den ska motverka, mer att jag har svårt att hitta en deo jag är nöjd med. Tycker inte de ger ett så bra skydd som jag vill. Jag vill inte lukta svett när halva dagen gått, men det gör man med många deodoranter.
Får utvärdera denna ett tag..



Är ledig idag och ska försöka hinna med massa grejjer. Ska snsrt ta mig till centrum och postombudet för att hämta ut ett paket, jag tror det är ett kläderplagg, EN one-piece fast en billigare variant. Zipperall tror jag den heter. Jag beställde en Marinblå eller svart, Med mitt namn tryckt vid ena fickan.



SEn blir det lite städning, någon utav mina älskade katter välte ner en blomma imorse vid halv 6, så det är jord på golvet, bara att börja dammsuga.
Passar på att växla pengar på väg till gymmet också, så har jag det gjort. Hinner nog inte med det innan Arlanda annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0