Ännu mer fundersam

Har suttit och försökt Google på tatuerarstudion där jag är inbokad för att nacktatuering i juli. Men det går inte att komma in på deras hemsida, har de konkat?
Vill boka om tiden till en tidigare tid om det finns möjlighet, så jag gör det i nästa vecka helst. Men nu blir jag lite fundersam om de ens finns kvar. Borde de inte ringa till sina inbokade kunder i sånna fall?
Har läst både ris och ros om studion, är lite fundersam över hela grejjen också. Tatueraren är inte mycket äldre än mig, känns inte som han är så duktig då, men jag hoppas att jag har fel.
Se vart jag är nu liksom, skulle inte han kunna vara en bra tatuerare då? Och nu menar jag inte att jag har det glamorösaste jobbet i världen, men jag vårdar några av Sveriges sjukaste människor. Det är ganska bra gjort vid 23 års ålder, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0