En härlig dag håller på att ta slut!

Nu har jag träffat rara S och hennes son L. Det var så härligt att träffa de igen, var dessutom på riktigt bra humör efter att jag fått lite sol på kinderna, det hjälper något så otroligt så här i vintervädret.

S hade till och med gjort sig besväret att ha kaffet klart när jag kom fram, och hon dricker inte ens kaffe. Väldigt rart S! Och hon hade tagit fram lussebullar och pepparkakor, så jag var "tvungen" att smaka en, riktigt gott!
Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och jag passade på att sniffa lite bebis, L är "bara" 3 månader, han föddes dagen efter jag slutade snusa. Det är nog något jag kommer komma ihåg ett tag till.
Han är lite mindre än syrrans yngsta, säkert 3-4 kg skillnad, L är lång och smal, N är rund som Buddah.

Blev kvar hos de ända till 18, då magen började skrika efter mat. Så hem och laga mat och äta gott. Fläskkotlett, bea, broccoli och stekt vitkål blidde det idag, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0