Något gott ut den jobbiga sjukdomen

Jag vet att jag har kastat massa skit på att jag varit sjuk, vilket jag säkerligen kommer försätta göra medans jag är sjukskriven. Det är som ni förstår inte favoritsysslan.
Men något "gott" har kommit ut ur denna vecka, har förnyat min design. Och dessutom har jag tagit grabbarnas toalettträning till nästa nivå, flyttat upp ilägget på den riktiga toaletten.
Chippen tyckte inte direkt om förändringen så Get-Off sprayen kom väl till pass igen då han tyckte att det var mysigare att kissa på golvet än i "lådan". Men två-tre dagar senare är han lika duktig som Cosmos och hoppar så fint upp på toaletten.
Ska låta detta ilägg vara kvar där minst en vecka till, kanske två just för att Chippen ska hinna med och anpassa sig. Nästa ilägg är med ett litet hål i mitten, så jag måste köpa ny sand som går att spola ner i toaletten innan jag går vidare.

Nu ska jag försöka vila en stund, är fruktansvärt trött efter denna natt som var den värsta på länge. Trodde verkligen att lungorna skulle ligga bredvid mig ett tag, men så vitt jag vet sitter de på sin rätta plats fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0