Vecka 14

Vad veckorna går fort, äntligen snart dags för sommar och värme. Om jag får semester de veckor jag önskat är det bara 12 veckor kvar. 12-13 veckor kvar tills jag får träffa A igen.
Låter bra, 12 veckor kvar tills semestern. Skulle hellre önska att det bara var 4 veckor kvar, men så är det tyvärr inte.

Ny arbetsvecka, nya krafter. Och det kan jag faktiskt hålla med om, förra veckan slutade inte på topp, men denna vecka startar med mer kraft. Arbetsvecka som innehåller 6 arbetsdagar, kan bli tufft. De flesta är kvällar så jag får sovmorgon i alla fall.
På lördag ska jag hem till R och R för att fira födelsedag. Har inte träffat R på riktigt länge så det ska bli kul. Kommer nog inte vara den piggaste människan men det struntar jag i. Jobbar förmiddag på lördag och sedan ska jag på BodyCombat direkt efter jobbet, och sedan åka ut i skogen på fika. Det blir en lååång dag. Tur att jag jobbar eftermiddag på söndag så jag får sova ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0