Umgåtts

Idag har jag umgåtts.
Ätit lunch med syster i ett köpcentra, inget man gör varje dag. Så vi satt bland alla andra barnvagnar och snoriga barn och käkade lunch, mysigt. Längtar tills jag kan sitta med barnvagn med massa andra mammor och mysa i ett hörn.
Sen gick vi runt och kikade i butiker, jag köpte mig ett nytt skärp som passar för stunden. Får se hur länge det passar, kanske ska skriva datum så jag har koll på hur länge jag kan ha denna storlek. Förhoppningsvis behöver jag köpa nytt innan sommaren.
Sen tillbaka hem och fixa lite innan vi gick och hämtade storskrutt på förskolan, och plockade påskris på vägen tillbaka.


Väl hemma igen beställde vi hämtmat från någon Pizzeria, och eftersom jag inte käkar kolhydrater i stor mängd, pizza är en kolhydratsbomb för er som inte vet, beställde jag en sallad. Den salladen var absolut inte värt pengarna, komma aldrig köpa sallad från det stället igen, den enda som fanns i den var isbergssallad, några skivor gurka och en halv tomat(som jag inte äter). Tur att jag beställt extra kebabkött, annars hade jag svultit ihjäl!

Så jag avbokade träningen idag och umgicks med födelsedagsbarnet och hennes familj istället. Får se till att träna innan jobbet i helgen i stället, så det är värt pengarna jag betalar varje månad. Imorgon hinner jag inte träna för jag ska till nagelsalongen innan jobbet och får se om jag hinner klippa mig också, om jag någonsin bestämmer mig för en frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0