Trötta

Nu är vi alla lite trötta här hemma, alla tre ligger på soffan och gör så lite som möjligt.
Troligtvis för att det var något pucko som ringde mig 02.18 på hemtelefonen inatt! Vet inte vem människan är och jag tror att samma nummer ringt förut en gång.
Middagen är intagen, FläskWook med grädde så klart. Vad annars?

Imorgon ska jag grilla för första gången i år, kylling blir det nog som får ligga på gallret och svettas. Med en god grönsallad och massa Tzaziki! Mmmm, ser fram emot morgondagen!
Får även träffa min syster S imorgon, henne har jag inte träffat på ett tag nu, hon har väl blivit enorm(gravid), om man ska tro bilderna.

Snart blir det Körslaget och en skål popcorn, och kanske en film, troligtvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0