Jag vill inte!!

Nu har halsen börjat bråka igen, beror det på cykelturen tro?
Har en härlig basröst, det ömmar och killar. Jag vill inte mer faktist!!
Kanske inte blir någon BodyPump imorgon, får se hur halsen utvecklar sig.

Hade tänkt cykla till bussen idag, men om halsen fortsätter så här blir det nog ingen cykeltur. Varför ska man bli sjuk för?

Snart blir det i alla fall boka resa ner till A, härligt!
Och sällskapet är nästan ordnat, det verkar som min syster och hennes familj följer med. Inte helt hundra än men nästan, så jag håller tummarna.  Det är bara pengar som "saknas", som vanligt. Men jag hoppas och håller både tummar och tår för att det ska ordna sig. Skulle vara så roligt om de kunde åka med och träffa honom.
Första flygturen för barnen blir det också. Det känns som att det kommer ordna sig.

Snart dags att röra sig till jobbet med halsen, attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0