Inte igen =(

Tror jag överansträngt min rygg, igen! Men jag vill inte veta det så jag sitter helt stilla i soffan i en ganska bekväm ställning. Då märker jag inget, men när jag rör mig hugger det i nedre högra sidan. Inte bra! Men jag kör på i alla fall, BodyCombat står på schemat. Kommer någ på sällskap av syrran på det passet, förhoppningsvis. Idag är det en ny instruktör igen, vet inte varför, den "normala" kanske har semester. Har haft denna instruktör i BodyPump innan, lite skillnad mellan BodyPump och BodyCombat. Men det blir säkert bra. Hon ska köra nästa vecka också, så han måste ha semester. Även nu på lördag så är det en annan instruktör, så jag vet inte vad de håller på med =P.

Måste köpa ett till cykellås, så jag kan cykla till tågstationen och låsa fast min cykel där. Det är så grova cykelställ och mitt lås är så litet, det passar sig inte. Så jag köper ett till så kan jag låsa fast cykeln på dubbla vis. Ska försöka hinna med det idag, så kan jag cykla till bussen imorgon och på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0