Grillning!

Idag ska jag och min familj grilla för första gången i år, i alla fall tillsammans. De kanske har vågat grilla utan mig förutom, men inget jag vet om.
Sitter just nu och bara väntar ut tiden så jag kan börja åka snart. Funderade på att ha klänning idag, men jag skippade den tanken när jag såg att rumpan blev tre gånger så stor som det är i den klänningen. Och tänkte att det blir nog lite kallt. Så nu är det jeans och en varm gosig tröja istället. Jeansen på trekvart, de är lite stora. Det blir extra mycket häng i de idag, det är ett par Haremsjeans, med grenen i knähöjd. Inte så snyggt kanske men underbart sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0