Trött, dags att sova

Idag är jag ordentligt trött, vet egentligen inte varför. Vid 18-tiden någon gång kände jag huvudvärken börja pocka på, drack då ordentligt med vatten som jag inte gjort på två dagar, lättade något. Men av det blev jag väldigt trött, huvudvärkspockandet alltså.

Nu har jag precis kommit hem och lagt mig i sängen för att sova, ska upp omänskligt tidigt imorgon, men det ordnar sig. Kommer nog vara väldigt trött efter jobbet imorgon bara, bara till att ta en powernap om det behövs.

A lever, han ringde när jag satt på bussen på väg hem. Och mår bra, har tydligen regnat där nere idag, och det har det gjort här med. Men här behövs det nog inte lika mycket som det gör där nere. Han har tydligen skickat SMS, men de har inte kommit fram. Lite synd tycker jag nog. Glömde fråga om mina SMS kommit fram. Får ta det imorgon.

Nu ska grabbarna och jag krypa ner ordentligt och dra täcket över huvudet.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0