Panik! Och glädje på samma gång.

När jag kom hem idag kände jag panik direkt när jag kom innanför dörren! Sovrumsdörren var stängd, inbrott!!! Första tanken som slog mig, bor ju inte i det bästa området så det skulle inte förvåna mig ett dugg. Öppnar dörren in till sovrummet, fönsterbrädan är tom, fönstret är öppet! Kommer då på att det har varit närainpå storm idag, och fönstret har åkt upp med de kraftiga vindarnas hjälp, och då har alla blommor åkt i golvet. Så det var bara att börja plocka upp trasiga krukor, plocka ihop blommorna som klarat av fallet och fram med monstret. När jag ordnat till detta går jag ut i vardagsrummet för att kika på tv en stund, balkongdörren står också öppen. Men grabbarna var kvar hemma, skönt det!

Glädjen var att simkortet har kommit hem, så nu fungerar mitt vanliga nummer igen. Skönt det.

Har inte hört något från A på två dagar, antar att det är mycket på jobbet. Får väl ringa honom imorgon om han inte hör av sig så det inte har hänt något.
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova inför morgondagens arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0