Klädrensning utförd

Har rensat ut lite kläder nu. Kunde knappt få igen mina byrålådor så det var dags. Har rensat ut kläder som jag inte använder och rensat ut sommarkläderna. Det blev en pappkasse med sommarkläder och en kasse med kläder som ska till myrorna eller någon annan klädinsamling. Kanske syrrans kille vill skicka de ner till sina släktingar i Benin. Får se var som händer.

Ska ordna lite lunch nu innan jag åker till studion och bokar tid för att fylla i fjärilen. Men känner inte för att åka dit, skulle hellre hitta på något annat, men det är lika bra att få det gjort.

Just det, ringde till Apollo idag och hörde mig för om Transfer och endast flyg. Det går att boka Transfer från flyget även fast man inte bokar hotell, men få blir man avsläppt vid ett hotell, och det var i Nya Hammamet, ungefär 10-20 minuters bilresa från det Hammamet jag ska till. Då blir det taxi till hotellet därifrån, eller om A hämtar upp. Vi får planera det när det närmar sig. Har bestämt mig för att boka flyget med Apollo i alla fall, då slipper jag mellanlandningar och den är dessutom billigare än de andra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0