Utvilad till en solig lördag

Idag verkar det bli riktigt fint väder, soligt som bara den redan. Det blir en tripp ut i skogen med en termos kaffe idag skulle jag gissa på. Ska nog ta en tripp till centrum och handla ett fotoalbum och två fönsterlampor idag också, vet inte riktigt när men nångång ska jag väl hinna med det också.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills A åker till Kina, och första gången han flyger. Han är riktigt nervös redan nu. Lite roligt att höra på rösten, han har fått lite tips inför flygresan så får man väl se hur det går.

Var nyligen inne på apollos hemsida och kollade om priserna har sjunkit lite, men de har fördubblats!!! Från att flygresan har kostar 3900 kostar den nu 8000! Helt sjukt vad de höjer priserna! Det blir till att vänta lite till och se när priset sjunker nästa gång. Annars har jag en annan plan.

Ska nog ringa min syster och höra om hon planerat att gå ut i skogen nångång i helgen. Så kan jag få sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0