Nu är kalasdagen över

Nu är denna kalasdag över, och den har varit ganska bra. Virrade bort mig lite i bostadsområdet där min syster bor, men tillslut kom jag rätt.
Där blev det kaffe, kaffe, kaffe och tog en mini mandarin. Satt sedan och pratade med T om A och hans framtida besök, T kan möjligtvis ordna så A får jobba lite medans han är här, så han inte behöver sitta instängd här hemma hela dagarna medans jag jobbar. Men vi får väl se hur länge han tänker stanna, vi har ju pratat om en månad.

Har precis pratat första samtalet med A sedan jag kom hem, härligt att höra hans röst. Men usch vad jobbigt det samtidigt är. Det är så mycket enklare med SMS, då börjar inte tårarna rinna som de gjorde så fort jag fick höra hans röst. Och så var det trassel på linjen så jag hörde knappt vad han sa.

Näe nu ska jag tycka synd om mig själv en stund innan jag går och lägger mig. Ska nog äta lite fil också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0