Helgen är här

Nu har helgen kommit på riktigt, lördag förmiddag. Det sorgliga är att jag ska iväg och jobba snart, och det är strålande sol ute. Hoppas att det är lika fint väder nästa helg när jag är ledig, så jag kan få njuta av solen på "hemmaplan" istället för från jobbets fyra väggar.

Igår fick jag riktiga vårkänslor, när solen kom och lös upp min balkong ville jag ut och sätta mig där med en bra bok och en kopp kaffe, men det var alldeles för kallt tyckte jag, så jag fick njuta av solen genom fönstret med en kopp kaffe istället. Jag vill ha vår nu!!!

Igår satt jag och funderade på om jag ska skaffa mig Akrylnaglar, som passar sig på jobbet förstås. Det jobbiga är om jag gör de och de blir ratade på jobbet, så måste jag ta bort de. Men om jag gör de tillräckligt korta och genomskinliga så ska det fungera. Får se om jag kan ordna de i veckan som kommer. Eller kanske redan imorgon. Måste först fråga om de tål handsprit, det borde de göra men eftersom man använder det så mycket på jobbet kanske de förstörs. Hoppas inte det. Kanske ska ringa till de idag så vet jag om jag ens borde fortsätta dessa tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0