Äntligen

Äntligen har hjärtklappningen släppt, och jag hoppas att den inte kommer tillbaka inom den närmaste framtiden. Det började i söndags någongång och försvann vid lunchtid idag, hoppas jag. Troligtvis kom det väl p.g.a. stress, men känner mig inte speciellt stressad. Men men, så kan det vara.

Nu är jag hemma efter jobbet, ska snart ordna till lite middag, känner inte för att äta men man måste sägs det. Och så ska jag göra storrengöring till grabbarna och sedan försöka hinna med ett varmt bad. Det skulle min nacke och mina axlar behöva i alla fall, är fruktansvärt stel och känner på mig att det kommer ett nackspärr snart om jag inte mjukar upp musklerna. Så det ska jag försöka göra i kväll.

Just nu har jag två riktigt gossjuka grabbar i soffan, båda ligger och kisar och spinenr som attan just nu, ska väl gosa lite med de innan jag börjar fixa med annat så de är nöjda i fem minuter eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0