Snart jobb igen

Gårdags kvällen var riktigt lyckad och trevlig.
I boule-matchen blev det lika, och i fotbollen vann Spanien. När fotbollen var slut ville grabbarna-grus gå ut, så det tog en promenad till O´Learys, men tror inte de blev insläppta, de var nog alldeles för runda under fötterna. Min bror kan inte ha blivit insläppt i alla fall, han hade fotbollar under fötterna, Haha.

Jag var hemma strax efter midnatt, gick direkt och lade mig så jag har fått ungefär 10 timmars sömn, underbart!
Nu ska jag få i mig en kopp kaffe och göra mig iordning för jobbet, ska gå och hämta ut mina filmer på vägen till tåget och hinna ladda på busskortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0