Nu har jag sovit klart

Nu har jag sovit klart efter nattjobbet. Och jag har hunnit äta middag, tvätta två maskiner och hängt upp det, snart ska jag nog ut och svalka mig på balkongen och sen se om jag orkar dammsuga lite senare. Orkar inte mycket i denna värme, fastän det inte vekar ha varit strålande sol idag är det väldigt varmt.

Det första jag gjorde när jag kom hem imorse var att dra ner persiennerna i vardagsrummet och starta fläktarna på full fräs. Så lite svalt är det här hemma. Somnade en liten stund på soffan imorse och gick tillslut och lade mig i sängen och sov ända till 18-tiden. Trodde absolut inte att jag skulle sova så länge, men det är väl bara för att det inte varit strålande sol, och därmed inte en väldans hetta som det varit de andra dagarna.

Näe, klä på mig lite och äta en glass på balkongen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0