Dag 7 och fruktansvärd huvudvärk

Dag sju på semestern har snart tagit slut, och jag har gjort absolut ingenting idag. Vaknade och var inte allt för pigg, slumrade på soffan i två timmar. Käkade brunch, tänkte klä mig så jag kunde gå till centrum och hämta ut paket från LaRedoute, har beställt en byxdress och ett par byxor. Men då började huvudvärken komma. Och den har bara blivit värre under dagen, hade tänkt att kolla på film, men somnade på soffan och har nu varit vaken i nästan en timme.

Så snart ska jag väl ordna något lätt att äta och sedan glo på film halva kvällen innan jag däckar.

Imorgon ska jag hem till T och L, brorsan och fästmön, och färga håret och dricka vin. Härliga tider. L har varit och klippt sig och färgat håret idag, så vi kan slinga det i morgon. Bara huvudvärken försvinner, annars blir det knapra alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0