Dag 11, 8 dagar kvar

Nu är det knappt en vecka kvar! Wihoo!

Igår tittade jag på Luftslottet som sprängdes, de har varkligen lämnat mycket ur böckerna, om alla detajer som finns i böckerna skulle vara med i filmen, skulle filmen bli minst 5 timmar lång. Och så länge vet jag inte om någon vill sitta och titta.

Det blir ingen skansen idag, om det vora skansen skulle detta inlägg inte skrivas, så klart. Vi skjuter på det till en dag med bättre väder, det ska regna idag enligt SMHI och Tv4Vädret. Och om jag ska med kan jag bara på måndag, resten av dagarna har jag inbokade saker.

Idag ska jag åka och shoppa med L, hon skulle köpa trimmer, grabbarna i huset rakar skallen så ofta att deras verkar ha gått sönder. Och jag ska handla småsaker inför resan, batterier och hårband bland annat. Och kolla om de har en strandklänning på någon butik, den jag beställde från Ellos var inte som jag hade tänkt. Så jag ska kolla efter en ny, tror det fanns på Kappahl för 250:- eller liknande.

Får se hur det blir med Malmköping i helgen, skulle vara skönt att komma iväg någonstans, även bara över dagen. Hoppas det blir bra väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0