Dags att sova!=D

Det ska bli underbart skönt att sova vill jag meddela, sov som en kratta inatt så nu är jag ordentligt trött. Tog mig en powernap tidigare men den hjälpte inte så mycket.

Har äntligen pratat med A, först fick jag ett sms och sedan ringde han för att kolla att det kom fram. Och det gjorde det, och sedan ringde jag upp igen för att hinna prata lite mer när han slutat jobbet. Hans nya ID-kort är äntligen klart, så imorgon ska han lämna in för det nya passet, då borde det vara klart runt den 20:onde januari, absolut klart i slutet av månaden. Och sedan börjar det närma sig! Wihoo!
Försäkringen borde inte ta så lång tid att ordna, möjligtvis pengamässigt, men så fort den är ordnad så är det bara lämna in papper på ambassaden och vänta på beslut, vilket skulle ta ungefär 2 veckor. Och sen boka biljett

Jag skulle väldigt gärna åka ner dit innan bara för att få träffa karln, men har nog inte råd med det och heller har jag ingen planerad semester nu inom de närmsta månaderna,och förhoppningsvis är han på väg om två månader.
Annars ses vi tidigast om fyra månader, vilket jag inte tycker om! Det är då direktflygen har börjat åka, vilket är lite roligare än att mellanlanda någonstans i Europa.


Den orangea linjen tycker jag om, direktflyg! De andra är inte riktigt lika roliga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0