Söndag och trisst väder som vanligt

Söndag idag, och har gjort absolut ingenting. Väldigt skönt, eftersom jag var iväg igår när jag kanske skulle behövt vara hemma. Men fick ju doppresenten betald, och igår förde jag även över pengar för mormors present, och idag blir det väl till kusinens present. Sitter just nu och budar på en MP3-MP4 spelare på tradera. Min som jag köpte för knappt ett år sedan har gått sönder, det är en spricka på skärmen så halva skärmen fungerar inte, och det är en touch-screen så den måste fungera.
Hoppas att jag vinner auktionen, den är klar om ungefär en timme, sedan vet jag=).

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, en bra arbetsvecka, har bara tre arbetsdagar, och sen är jag ledig i fyra=).
På onsdagen kanske jag drar hem till syster min efter jobbet, men det skulle vi prata om under veckan.
På torsdag blir det Releaseparty för TT Grace´s nya skiva Original, jag bokade biljetterna idag, så jag S och E ska dit. Vi mötte sångaren i bandet i fredags när vi var på väg till E och han såg väldigt sliten ut, såg inte ut som han mådde speciellt bra. Men det kan man ju hoppas på.

På fredagen har jag inget planerat, så det märks väl vad man hittar på, och på lördag är det dop. Söndagen inget planerat. Har ovanligt mycket planer för veckan.

Snart ska jag ju också åka iväg på 112-kryssningen, hoppas E på jobbet kan hitta någon att byta med så hon kan åka med, det får vi väl försöka fixa under veckan.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0