Lunch

Nu är det snart dags för lunch, min kollega har precis gått ut för sin lunchrast, och sedan är det min tur.
Igår blev det lite för sent i säng, men är otroligt pigg ändå. Somnade runt midnatt efter att jag fått in nästan all musik jag hade i datorn till min MP4, som gick varm på vägen till jobbet imorse. Måste ju lära mig hur den fungerar och sånt du vet=P.

Får se hur pass mycket tidigare jag kommer iväg idag, för att kunna ta mig till skogen och 18-årskalas. Jag hoppas att jag kommer iväg så jag kan åka med min syster, men man vet aldrig hur det ser ut vid den tiden på det här stället. Vilket är roligt.

Imorse var det kallt och ruggigt ute, men promenaden var väldigt behaglig, kom fram till busshållsplatsen nästan tio minuter innan bussens avgångstid, det är alltid skönt att slippa stressa. Väl på jobbet var jag på jobbhumör, men vi tog det lite smålugnt, det är ju ändå lördag=).

Får se närjag kommer hem ikväll men skulle önska att jag hann titta lite på Körslaget, väldigt underhållande program enligt min mening, men det skulle inte förvåna mig om jag är hemma allt för sent för att hinna titta på det. Kan tyvärr inte se reprisen imorgon heller för då jobbar jag. Och tv:n på jobbet kan man inte lita på, den fungerar lite när den vill. Så är det väl med nutidens tv-apparater, de håller bara några få år och sedan är det dags att köpa en ny för det kostar lika mycket att köpa en ny som det kostar att laga den man redan har. tack och lov har min tv hållt i snart tre år, och hoppas att den håller några år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0