Borde inte sitta här nu

Har nyligen kommit hem från jobbet, för 20 minuter sedan. Och sitter nu och laddar min MP4 med lite musik inför morgondagens resa ut i skogen. Borde inte göra det eftersom jag ska upp klockan 5 och dra iväg till jobbet. Men jag vill ha lite musik att lyssna på om jag måste sitta på ett tåg hela dagen, där överdrev jag lite, men tåget tar ungefär 20 minuter den sista biten, beroende på vilken väg jag tar. Det återstår att se=).

Kvällen på jobbet har varit lugnt, för min del men inte för andras del, det är det som är bra/dåligt med isolering. Det är bra om man är seg i kolan som jag var imorse, det är dåligt om man är pigg som en mört. Jag var pigg som en mört efter middagen så då gick jag ut och hjälpte till på andra ställen där jag behövdes mer än inne hos mig. Just då kunde jag inte göra så mycket, det var "syster-jobb" som jag inte får peta på direkt.

Nu är det "bara" 10 minuter kvar tills de låtarna jag började med är inna på spelaren, men vill ju ha mer, men klockan tickar så fort mot 05,00 att jag inte vet om jag vill hålla mig vaken så pass länge tills jag får in resten av låtarna. Men vill inte starta datorn så fort jag vaknar imorgon för att fortsätta.

Jaja, ska väl surfa runt lite nu innan det är klart och jag sedan får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0