Ännu en ny vecka

Tisdag, oktober, usch och fy snart är julen här. Något om är ritkigt trevligt, men det är satans kallt ute då. Snart åker termobyxorna fram så jag kan skratta för mig själv när människor står och hoppas vid busshållsplatsen för att hålla värmen=). Lite skadeglädje kan man nog kalla det. Långkallingarna är redan på, och vantar och halsduk.

Idag ska jag gå till centrum och hämta ut mina böcker innan jobbet, och sedan blir det jobb tills strax efter 21 ikväll. Och imorgon börjar jag vid sju, mindre roligt. Och efter jobbet blir det ingen vila, utan tvättstuga inför fredagens vinkväll med tjejerna.
Och torsdag är det en heldag på jobbet, men möjligen har jag simulator(öva på en docka) på förmiddagen och sedan vanligt jobb på kvällen, och sedan kommer fredagen =). Vinkväll och ledighet under eftermiddagen.
På lördag ska jag nog hem till min syster och äta middag och möjligen titta på film.

Nu ska jag stänga av min dator och packa ned matlådorna och börja röra mig.
Ha en trevlig kväll/vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0