Sitter på jobbet och ugglar

Vid denna tid på arbetsdagen är jag normalt väldigt upptagen, men inte idag nej... Sitter på isolering och SSKn har gått ut för att "blanda" läkemedel, vilket jag tyckte denne kunde gjort här inne så jag kan gå ut och hjälpa de andra innan jag blir "smutsig". Men det tykte tydligen inte den, så nu har jag suttit här i snart en timme medans kollegorna på andra salar kanske sliter, känns inte bra. Men vad ska man göra?

Håller dessutom på att snart få panik, som några kanske vet är jag en snusare, och jag snusar mycket. Och nu har jag haft samma prilla i snart en och en halv timme, för jag glömde mitt snus i skåpet, och kan inte hämta det förrens ssk kommer och släpper ut mig. Vilket känns som det kan ta ett tag. Har redan suttit en halvtimme medans denne varit ute och "blandat" läkemedel, så gott som alla var tabletter, Och de "blandar" man inte.

Små sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0