Inte gjort mycket denna helg...

Har haft en ledig helg, och det har varit så skönt har gjort absolut ingenting....

I fredags var jag hos min syster och kollade på nya filmen med Robert Gustavsson, Lögn i helvete. Det var helt ok, men gillar ngo grogg lite mer, och dessutom är det vårt att titta på en film hemma hos henne eftersom hon har lilloppan som inte vill sitta och titta på film. Men några skrattepisoder blev det. Sedan tittade vi på talang och det var lättare för lilloppan att sitta still då.

Senare på kvällen blev det tjejsnack, om håriga män. Låter inte allt för trevligt, men vi var tre systrar som var där, och man märkte hur pass olika vi är. Min äldsta syster som var där tycker om håriga killar, alltså ryamatta liknande killar. Och nästa syster tycker om ikkehåriga killar, och jag är väl lite mittemellan, det ska in te vara bebisvarning men ingen ryamatta. Hahah.

Igår, lördag, var jag hemma hela dagen, gick inte utanför dörren en enda gång. Tog mig ett bad, städade lite i badrummet sedan gick jag runt i alldeles för stora kläder hela dagen. Tog mig ett glas vin till filmen som gick på tv4+ igår, vilken jag har sett förut men hade ingen lust att titta på så mycket annat.

Mitt prylgalna jag börjar komma fram igen, har funderat på att köpa en ny telefon. Fastän jag har två fungerande telefoner. Har ännu inte beställt någon,, och det är jag ganska glad för, för snart försvinner en massa pengar från mitt konto. Till bröllopspresent, resan till och från bröllopet. Och sedan fyller min yngre syster år i sommar och då blir det kryssning och present till henne.

Idag är det tänkt att jag ska åka till min sk pappa och hälsa på. Får se hur det blir, får reda på att han lever i alla fall.
Hade tänkt att kanske ta mig till plantagen idag så jag kan få till något med blommor på min balkong, men nu regnar det och då vill jag inte gå dit... Det kanske jag kan ta någon dag nästa helg... Om jag inte åker till S och hälsar på, men inget är bestämt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0