Trevlig helg

I lördags var jag på middag hos R och R, trodde att det bara var jag som var överbjuden men strax efter att jag kommit kom även B, en kompis till paret.
Det bjöds på kyckling, klyftpotatis och basilikasås. Gott var det. Inget jag själv lagat så det var roligt med den kombinationen, för mig är ris det man ska ha till kyckling, men nu vet jag att det kan bli riktigt gott med potatis. Jag är lite mesig när det gäller mat så jag vågar inte prova så mycket, bara om det är jag som lagar mat=) Då vet jag vad som är i=).
Efter att vi hade ätit middag kom L och P över, L bor ungefär 15 minuters promenad från mig så vi böt nummer så vi kan gå ut och promenera tillsammans.

I går (söndag) var jag och min syster S på bio, vi såg Män som hatar kvinnor.
 


Väldigt bra film, den rekommenderar jag. Den skulle jag kunna se en gång till kan jag berätta =P. Filmen är två och en halv timme lång, men det kändes inte som om den var så lång, blev helt inne i filmen. Det satt en kvinna bredvid mig som blev rädd ganska ofta, det var lite skottlossning och sånt i filmen, och så fort det kom något otäckt hoppade hon till ordentligt, det var nästan så jag trodde att jag skulle ha henne i mitt knä.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0