En dag nästan bara för mig...

Morgonen började inte så bra, hade extremt ont i nacken, måste sovit konstigt antar jag. Så jag lade mig ganska snart i en bad för att nacken skulle mjukas upp och för att det är varmt, och jag är ganska frusen av mig.  Kikade sedan lite på tv sedan var det dags att ta sig till centrum.

När jag kom till centrum gick jag direkt till frisören som hade tid på en gång, kände att det var dags att ha hand om kalufsen. Blev nog ganska fint, det behövdes i alla fall. Kortare och mer frisyr över det hela. Sedan var det mathandling, mindre roligt men alltid bra att fylla på i skåpen.

Imorgon kanske jag tar mig till centrum och handlar ett par träningsbyxor, träningsbyxorna jag har nu är alldelles för stora, och det går inte att dra åt i snörningen, så jag är rädd att de ska åka av, inte den trevligaste synen skulle jag tro. Tur att det inte är så mycket folk på gymmet när jag väl kommer dit. Får se om jag hittar något trevligt om jag kommer iväg till centrum imorgon.

Idag har jag även städat här hemma, går ganska fort fastän lägenheten är ganska stor, men har bara tagit golven och köket, så resten får jag ta en annan dag för snart är det dags att sova, är lite småseg nu. Fastän jag inte bara legat på soffan idag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0