Dags för helg=)

Äntligen fredag!!! Ledig i helgen, underbart. Har lite saker inbokade, ska köpa möbler till balkongen och så ska jag hem till min syster och äta middag och snacka skit imorgon kväll. Sen är det tvättstuga på söndag.
Mindre roligt med tvättstuga men det behövas, är snart tre veckor sedan jag tvättade sist, börjar bli fullt i mina tvättkorgar, gillar inte det. men får skylla mig själv som inte bokar en ny tid på en gång.

Längtar tills imorgon så jag får hem mina balkongmöbler och kan sitta på balkongen med en kopp kaffe i solen, har sådan tur att jag har sol på balkongen hela dagen=), bra länge i alla fall.

Idag har det varit lite smårörigt på jobbet igen, absolut inte lika mycket som igår men det kanske är för att vi var extra många idag, tre dubbelgångare och tre uskor, ganska bra. 
Vi hade en väldigt tacksam patient idag, denne slapp oss idag och blev förflyttad, dennes andra hälft hade köpt lite fika till personalgruppen. Väldigt trevligt, det är inte speciellt ofta vi får sådant. Det förekommer, men inte så ofta som man kan tro. Vilket kanske är ganska bra, sötsaker är min svaghet.

Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att tömma killarnas låda, sedan städa, var nästan på hugget. Ställde mig på knä och handskrubbade golvet i badrummet, inte ofta jag ställer mig på knä kan jag berätta. =D
Fint blev det i alla fall, sitter nu och funderar på om jag ska ta mig ett varmt härligt bad idag också, eller om jag ska ta det imorgon bitti. Stort beslut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0