Hoppas, hoppas, hoppas.

Har väldigt snälla kollegor denna sommar, har kunnat byta tre pass nästan obehindrat. Väldigt snällt tycker jag. Idag är ett utav passen, skulle jobbat morgonpasset men bytte till kvällspasset för att jag skulle på visning imorse vid 8. Var och tittade på en ganska liten tvåa, om man jämnför med den jag bor i nu är den andra liten. Men ändå 56 kvm. När jag kommer dit möts jag av en väldigt överviktig målare som håller på att tapetsera i hallen, ingen trevlig syn, men han hade gjort ett bra jobb. Det var bara två spekulanter där när jag kom men sedan kom det tre till vad jag vet. Det var en fin lägenhet. Skulle kunna tänka mig att bo där, helt klart. Nu är det ju nyrenoverat också=). Och lite ändringar i köket skulle det bli också.

Imorse ringde klockan för andra gången vid tjugo i sju, var helt slut men var tvungen att gå upp för att hinna till visningen, så då blev det fkulle och dusch och sedan dra iväg. Var hemma strax innan 9, då hade jag hunnit till centrum för att handla lite frukt och ett nytt busskort.
När jag kom hem kokade jag mig en kopp te och sedan satte jag mig i soffan för att brodera och titta lite på tv, känner att det börjar bli roligt att brodera igen, kanske för att jag ser att det går framåt=). Snart är halva duken klar, foton kommer=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0