Usch så seg man kan vara

Det känns i kroppen att det är söndag idag. Är fruktansvärt seg efter att ha sovit åligt inatt. Och under dagen har jag emst legat på soffan och slappat, höll på att somna till vid fyrasnåret, men då var min tvättmaskin klar så då var det bara att hänga upp tvätt.
Tvättmaskinen användes för första gången idag, den gnisslade lite illa men det fungerar. Så jag slipper springa i tvättstugan, skönt det.

Ikväll hade jag tänkt att ta mig ett bad, har velat bada i några dagar så idag får det bli, ligga där med badkudde,bok och doftolja i vattnet. Så mysigt!

Nu ska jag kolla maten som borde börja bli klar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0