Långledighet, here I come!

Nu har jag inte uppdaterat på två dagar, känns lite småkontigt. Men det har varit jobb för hela slanten.
I Lördags var jag hos R och drack vin och umgicks, vi gick senare ut en snabbis men det var ingen höjdare så vi gick tillbaka till R´s lya. Där jag sov över för att slippa åka hem själv mitt i natten. Som vanligt kunde jag inte sova speciellt bra, vaknade vid halv 7-7 första gången men tvingade mig själv till att somna om, så jag sov väl en timme xtra. Åkte sedan hem vid nio-tiden.

Resten utav söndagen spenderade jag antlingen i soffan hemma eller på jobbet, den mesta tiden var på jobbet. När jag var hemma höll jag på att somna på soffan men vågade inte somna för jag visste att jag skulle bli sen till jobbet, och mycket riktigt, klockan var 12,20, börjar 14,00 och går hemifrån 12,50. Tur att jag inte vågade somna.

Måndag och tisdag var det jobb, ganska lugna dagar.
Idag tisdag, gick jag av mina fem arbetspass helt slut, men nu är jag ledig i FEM dagar! Helt otroligt att man kan få in något sådant på schemat. Ska njuta och sov ut ordentligt denna ledighet, verkligen behövlig.

Ska troligen träffa R någon dag i veckan, fick av misstag med mig hennes kamera hem, och hon vill nog ha tillbaka den skulle jag gissa. Så jag ska höra av mig till henne imorgon och boka in en dejt=).

Under min långledighet kan jag möjligen hinna klart med min duk jag broderat på i ungefär två år, det skulle vara skönt om den kunde bli klar någon gång=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0