Kalufsen är borta

Idag efter jobbet passade jag på att gå till frisören, de hade en drop-in tid direkt. Skönt det annars kanske jag hade ångrat mig. Klippte av närmare 30 cm hår. Så nu har jag hår som går till axlarna istället för halva ryggen. Känns bra hittills i alla fall=).

Igår var jag hemma från jobbet för att jag mådde så fruktansvärt illa, ville stoppa fingrarna i halsen för att kräkas, men vågade inte. Dessutom hade jag inte ätit på typ 14-16 timmar eftersom klockan var 05 på morgonen. Hade inte speciellt mycket i magen att kräkas upp. Tack och lov.
Idag var jag tillbaka på jobbet och chefen smugglade på mig en Losec för att se om den hjälpte. Det gjorde den till viss del, illamåendet försvann men inte smärtan, som inte var så farlig som sist jag hade problem med magen. Det är troligen Gastrit- Magkatarr. Men det märks när jag går till doktorn och kollar upp det någongång.

Nu ska jag titta lite på tv och sedan sova. Imorgon blir det lite städning innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonühm

Lite sorgligt är det iaf ;)

2009-08-27 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0