Nu har sängen kommit=)

Härligt härligt=).

Blev tidigare än jag trodde, trodde att leveransen skulle komma vid tio i nio eller något sådant, så när det ringer på telefonen strax innan 19 blev jag lite paff. Men det var ju bra att jag fick min önskan uppfylld om att de inte skulle komma klockan 22.
Blev lite paff när chauffören bar in madrasserna helt själv, visst de väger inte speciellt mycket, 23 kg styck, men de är ju väldigt otympliga.


Ser ganska skön ut va?=-P
Bli inte ihopmonterad förrens på onsdag när jag kan få hjälp med det, så den får stå där i köket tills dess. Nu är den hemma i alla fall=).

Får hoppas att lasset inte välter av någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0